Aston Martin Lagonda 1979 RENOVACE
Jednoznačně náš nejnáročnější projekt, Lagonda patří k jedněm z nejsložitějších automobilů, ale vlastně všeobecně i nejsložitějším věcem historie. Palubní digitální ukazatele pochází ze stíhačky F15, obdobně jako mnohé další elektronické komponenty, vůz má dotyková tlačítka, která ovládají velmi složitým způsobem vše až po otevírání kapoty nebo vík 120 litrové nádrže.
Celá konstrukce vozu je zrádná použitím hliníkových panelů karoserie na ocelovém chassis se kterým vzájemně oxiduje, tedy každá Lagonda, která neprošla mnohaletou kůrou, jakou vidíte na fotografiích, má jasně dán svůj poločas rozpadu a je jen otázkou, kdy nadobro zmizí z tohoto světa. Námi restaurovaný vesmírný modul nese výrobní číslo 30, průběžnou rekonstrukci, na které jsme zatím odvedli přibližně 3000 hodin, jsme započali roku 2011 a její kompletní dokončení očekáváme v roce 2025, odhadujeme ještě investici 7000 hodin těch z nejschopnějších našich restaurátorů, které bohužel nedovedeme naklonovat.