Tatra 613 Special
VŮZ MÁ PLATNNOU STK A VĚTŠINU POTŘEBNÝCH ND K UVEDENÍ DO ZCELA AUTENTICKÉHO STAVU.
-MATCHING NUMBERS!!!
V ceně vozu jsou zrepasované všechny brzdiče v nejvyšší kvalitě, všechny nové tlumiče, zpětná zrcátka Special, nový kompletní výfuk v nejvyšší kvalitě přímo pro tento model, originální nárazníky na Special ještě zabalené a nikdy nemontované!!!
Nabízíme k prodeji velmi vzácnou Tatru původem z Federálního ministerstva vnitra. Vůz byl originálně samozřejmě v černé barvě, je vyroben v roce 1982 a má pořadové číslo 68 z ani ne 150 vyrobených exemplářů. Jako u jednoho z mála se podařilo nikdy neměnit karoserii, což bylo nařízení každých 5-10 let, z cca 50 známých Speciálů v registrech má originální karoserii jen doslova několik aut. Vůz má platné SPZ, motor běží nádherně, karoserie je téměř bez koroze, ale samozřejmě by si zasloužila vrátit krásný černý lak. Vůz nabízíme tak jak je a je možné u nás zajistit rekonstrukci, nebo doporučit přímo specialisty na vozy Tatra. Vůz je po výměně kapalin a filtrů, má originální klimatizaci, determální skla, funkční posilovač řízení a běží dokonale. Nyní je čerstvě po kompletním servisu, rozvodech atd, jezdí opravdu neuvěřitelně. Jedná se o jednu z nejvzácnějších Tater, kterou lze koupit, po precizní renovaci má cenu 2.5-3.2 milionu Kč, ale to je teprve začátek… Vozy T700, což jsou porevoluční nástupci se již prodávají za 3.5-6 milionů Kč.
THE CAR HAS NEW VALID MOT TEST AND ALL NEEDED SPARE PARTS FOR BRINGING THE CAR TO A COMPLETELY AUTHENTIC CONDITION.
Reconditioned brake system in top quality is included in the price, as well as new shock absorbers (dampers), rear-view mirrors Special, new exhaust pipe in the best quality designed for this specific model, original bumpers for Special still in a package, never used!
We offer for sale a very valuable Tatra with its origins in Federal Ministry of the Interior. The vehicle was originally in a black colour, it was manufactured in 1982 and has a serial number 68 from not even 150 made pieces. It is rare because of its original bodywork, which has never been changed, even though it was a regulation to do so every 5-10 years. From about 50 famous Specials registered, only a few of them has original bodywork. The car has valid registration number as well as MOT test, the engine runs perfectly, the bodywork is almost without corrosion, but of course the car would deserve to get back the beautiful black paint. We offer the car as it is, but of course it is possible to arrange reconstruction with us or recommend specialist especially for Tatra. The car has all liquids and filters exchanged, has original air-conditioning, dethermal windows, functioning power steering and it runs perfectly. It has undergone a complete service, electrics etc. and it moves incredibly. It is supposed to be one of the most valuable and precious Tatra, which is possible to buy.